ועדה מייעצת בינלאומית - הפורום הישראלי למשפט וחירות

ועדה מייעצת בינלאומית

הפורום מגבש בימים אלו ועדה מייעצת בינלאומית הצפויה לכלול משפטנים ומומחים בעלי שם עולמי.
אנו גאים לבשר כי האישים הבאים כבר הצטרפו לשורותיה:

ראו גם אודות הוועדה המייעצת הישראלית של הפורום

פרופ' ריצר'ד אפשטיין

יו"ר הועדה המייעצת הבינלאומית

ריצ’רד אפשטיין הוא פרופסור למשפטים באוניברסיטת ניו יורק (NYU) ושיקגו בארה”ב. מכהן כראש מרכז הליברליזם הקלאסי ב-NYU, וכעמית במכון הובר שבאוניברסיטת סטנפורד. נחשב לאחד המשפטנים המובילים והמשפיעים ביותר בעולם כיום, ומתמחה במיוחד בענייני משפט וכלכלה.

פרופ' רנדי בארנט

חבר ועדה

רנדי בארנט הוא פרופסור לתיאוריה משפטית באוניברסיטת ג’ורג’טאון, ומנהל מרכז ג’ורג’טאון לחוקה האמריקאית. פרופ’ ברנט היה פרופ’ אורח בבתי הספר למשפטים באוניברסיטאות פנסילבניה, נורת’ווסטרן והרווארד. בין פרסומיו ניתן למנות שנים עשר ספרים, למעלה ממאה מאמרים וסקירות, וטורי דעה רבים.

פרופ' פיליפ המבורגר

חבר ועדה

פיליפ המבורגר, פרופסור למשפטים בבית הספר למשפטים של אוניברסיטת קולומביה, הוא אחד החוקרים הבולטים כיום בתחום המשפט החוקתי והיסטוריה חוקתית. הוא ייסד את המרכז למשפט וחירות שבבית הספר למשפטים של אוניברסיטת קולומביה, העוסק בחקר האיומים על החירות והגנות חוקיות עליה.

פרופ' פיטר ברקוביץ'

חבר ועדה

פיטר ברקוביץ’ הוא עמית מחקר בכיר במכון הובר באוניברסיטת סטאנפורד בארה”ב. מ-2019 עד 2021 שירת פרופ’ ברקוביץ’ כראש אגף תכנון מדיניות במחלקת המדינה של ארה”ב. בין היתר פורפ’ בורקוביץ’ חיבר שמונה ספרים וערך שבעה קבצי מאמרים ממכון הובר. בעברו היה מרצה באוניברסיטת ג’ורג’ מייסון ובאוניברסיטת הרווארד.

פרופ' סטיבן קלברסי

חבר ועדה

סטיבן קלברסי הוא פרופסור למשפטים באוניברסיטת נורת’ווסטרן בארה”ב. פרופ’ קלברסי הוא אחד ממייסדי האגודה הפדרליסטית בארה”ב וכיום מכהן כיושב ראש דירקטוריון האגודה. פרופ’ קלברסי היה מרצה למשפטים באוניברסיטת ייל ומרצה לתיאוריה פוליטית באוניברסיטת בראון. בין פרסומיו ניתן למנות שלושה ספרים ומעל שבעים מאמרים.